Breaking News
recent

ORDERED CHAOS EPISODE 1

*ORDERED CHAOS*

*EPISODE 1*

*(This Episode is particularly dedicated to Omeya Chinemerem.... This girl, she's the one....lol...)*

At Room 317, Alvan hall.....(boys hostel sha...lol)

*7: 00pm*

*Chika* : (in an angry tone)....who take my sugar from my bag?....(No response).. I dey talk am now small small, nobody dey answer me, nah when I begin para nah, person go talk say I dey behave like pikin... 😠

*Stanley* : All this engine boys sef....😒...Cupboard dey, you no keep am...you carry am put for bag...selfish cow!....😒😒

*Louis* : (laughs hysterically)..... Guy, how far you now?....wetin engine boys do you kwa?....any small avenue wey you get, you go just dey attack us...

*CJ* : wait oh Louis, If engine boys come out, you sef go carry your agric and bio resources body come out?....😏😏

*Stanley* : (laughs).... Nna, see intra conflict sha...

*Louis* : Wetin come dey do this Labourer?.... All this boys wey dey form civil engineering for this room, una go still end up packing cement and sand....😂😂...go ask your HOD CJ, na we be the bedrock of Engineering....

*Emeka* : Bia, all these first years, bera calm down thia....una never reach anywhere, una don dey argue...abeg I wan do my assignment... Una go like calm down abeg....erm, nwa Vet medicine?

*Stanley* : (raising head from blanket).... Oga Emeka, your boy dey here oh....any problem?

*Emeka* : If you wan read for night, abeg wake me....I wan crash early...

*Stanley* : No wahala...

*Louis* :  CJ, I dey go reading room oh....make I keep seat for you?

*CJ* : I dey come, make I wait make Chika find Im sugar....I wan follow am chow this night...

*Chika* : 😡....Your father!!

*******†*******†**********

Meanwhile, at about same time at  Room 117 Awolowo hall....(Girl's hostel sha...lol)

*Rita* : (irritatedly)Can you just believe it?

*Blessing* : Seriously?.... Wait...are you kidding me?

*Rita* : Does it look like I'm joking.... He was the one...he just asked whether she was in and then left...He didn't even behave like we were classmates.... After he'll be smiling anyhow at me in class...

*Blessing* : Charles smiles at all girls in class Rita...don't tell me you were expecting more?

*Rita* : you don't understand... If you see the cold shoulder this dude have me ehn...I just wish I wasn't the one that opened the door for him.....

*Blessing* : Ha!...na wa oh....see how the thing is paining you....just because you opened door for him and he didn't say anything nice to you....did he come to look for you?

*Rita* Get out abeg....

*Blessing* : hahaha....Babe, your problem is too much Romantic novels....please stop reading too much romance books....

*Vanessa* : (removes the earpiece on her ears)....babes, can you just keep it quiet for a while?....you're disturbing...

*Rita* : who is this one?.....mtchew....better put your earpiece and enjoy your movie abi you want to show every body you have a laptop?

*Vanessa* : Rita abi whatever you call yourself... Shey you know I've been keeping calm concerning your case..... If I face you ehn....well, I don't have your time...

*Blessing* : hmmm... Two of you will not change....if I hear that I put my mouth ehnn....let my ancestors arrest me...

(Door opens and Chizoba walks into the room)

*Chizoba*: 😃.....hi roomies.... Good evening....

*Rita* : Chizzy, where have you been?...... I missed you...

*Blessing* : She went to church nah....Chizzy, shey today is worker's meeting abi choir practice?

*Chizoba*:(Smiles)..... Funny girl....it's prayer meeting.... I'm going to pharmacy building for night class oh...(packing her stuffs)

*Rita* : Haba!....won't you at least sleep first?

*Chizoba* : I've slept in the afternoon already..... I'll see you guys tomorrow.... Vanessa?

*Vanessa* : Yes dear?

*Chizoba* : Good night.....

*Rita* : Chai... I wish I can just be as serious as that girl...

*Blessing* : haha hah.....wisher!....

*********†*********†********

Meanwhile, at about same time at Room 11 A, Destiny Lodge, Hilltop....

*Kizito* : abeg oh....person go die oh....Somebori give me food!....😋

*Eze* : Nigga, no dey make noise nah....lodge mates go hear You oh....

*Musa* Shebi, the babe bin wan put food inside cooler for you.....you dey form fresh boy.....hahaha.....hunger go kill your Papa there....

*Dele* : Abeg, Kizi.....I get test on Friday.... Make I Jack this material nah...you dey make noise...

*Kizito* : thunder fire all of una....so nobody fit borrow me just #1,000.....and una dey claim roommate?

*Musa* : guy, na me say make you go school... Shebi nah you talk say you wan be the first graduate from your village?😂

*Kizito* : guy, abeg nah....I go pay you tomorrow, I swear....my P man go pay in money.....abeg nah.....(phone beeps)......Aha!.....I don get alert....Godwin!

*Eze* : Kizito, abeg borrow me #1,000 for that money wey just enter....

*Kizito* : your father left lap!


........EPISODE 2 COMING SOON

*.......#ANTICIPATE*

No comments:

We Love Comments, Please Comment Below

Theme images by moorsky. Powered by Blogger.